Zwaar genieten in National Park Torres del Paine - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van Nathalie - WaarBenJij.nu Zwaar genieten in National Park Torres del Paine - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van Nathalie - WaarBenJij.nu

Zwaar genieten in National Park Torres del Paine

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

14 Februari 2013 | Argentinië, El Calafate

El Calafate, Argentinië - Wolkjes en blauw, 17 graden

Buenos dias!

Het is Valentijnsdag vandaag. Toen ik vanochtend wakker werd, was Eke al naar het bakkertje geweest. Ontbijt op bed! Yummie!! Is hij dan toch romantisch?

Vandaag genieten we weer een welverdiende rustdag. Op het to-do lijstje voor vandaag stond niet meer dan tandpasta kopen en de was ophalen bij de wasserette. Beide taken zijn voltooid. Voor vanavond hebben we een reservering in een populair restaurant. Sinds gisteren zijn we weer in Argentinië, in het plaatsje El Calafate. Dit plaatsje viert de 136ste verjaardag van iets. Ik weet alleen niet waarvan... Er staat een groot podium, waar vanaf vanavond een hele week lang muziek klink. Het ziet er leuk uit, dus we gaan zeker kijken. Vanmiddag waren ze de soundcheck aan het doen met muziek van Prince en AC/DC. Veelbelovend! (www.fiestadellago.com)

Ik vind het verbazingwekkend hoe weinig last we beiden hebben van spierpijn. De knietjes zijn een beetje stram, maar dat is dan ook alles. Vijf dagen hebben we gelopen door het National Park Torres del Paine in Chili. Dit staat bekend als het mooiste natuurgebied van Zuidelijk Patagonië. Een afstand van 85 kilometer, berg op en berg af, soms klauterend over stenen, slapend op een matje in een tent - ik ben best trots op onze prestatie!! We hebben genoten, al was het van tijd tot tijd lichamelijk behoorlijk zwaar genieten. De foto's staan inmiddels op facebook.

Morgen gaan we een ééndaagse wandeling maken over de gletsjer. Dat gaat vast weer mooie plaatjes opleveren!

Hasta la proxima!

Nathalie.

*************
...and dance like no-one is watching...

• 15 Februari 2013 - 18:33

Leslie:

Hi Nath, kan zien dat je een karate achtergrond hebt, altijd topconditie en zowaar trek je Eke mee in de flow,
    hahaha. Dat wordt dus lekker tango dansen, hmmmm romantischhhhhh. ga ervoor. Enjoy.
    Osuuu. leslie

• 15 Februari 2013 - 21:57

Gerjanneke:

Leuk hoor al die verhalen en ben heel benieuwd naar de foto's. Maar ik ben niet op facebook. Wacht gewoon op een gelegenheid dat ik de beelden bij alle verhalen krijg.

Nog heel veel plezier.

Groeten Gerjanneke

• 15 Februari 2013 - 22:21

Mandy:

Kort maar krachtig, de foto's vertellen de rest!
    Die zes weken grens zit wel goed zo te lezen, ontzettende romanticus dat ie is ;-).
    Keep up The good work, het is leuk om jullie zo te volgen!
    Wij hebben morgenavond een stamppotten zaterdag met de eetclub.
    Laters!

• 18 Februari 2013 - 06:33

Liliane:

Wat fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben. De foto.s zijn geweldig maar dat zijn ze toch altijd veel liefs liliane