Nog in Nederland - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Nathalie - WaarBenJij.nu Nog in Nederland - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Nathalie - WaarBenJij.nu

Nog in Nederland

Door: Nathalie Bock

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

06 Maart 2000 | Nederland, Baarlo

Baarlo, the Netherlands - grotendeels bewolkt (maar droog), 4 graden

Hallo!

Niet eens meer een hele dag, voordat ik wegvlieg. Ik begin nu toch behoorlijk nerveus te worden. Nu pas dringt echt tot me door dat ik morgen (vandaag eigenlijk) al vlieg. Alles is ingepakt en geregeld. Er ligt nog een klein beetje gerei wat ik morgen nog bij elkaar moet rapen. De laatste was heb ik gedaan. Dat moet morgen nog mee. Ik vertrek morgen thuis om 13.00 uur. Dan ga ik eerst nog langs bij de carnavalswagen in Sevenum (die overigens zeker de eerste plaats haalt dit jaar (toch?)) en dan op naar Schiphol.

Wat ik echt spannend vind, is dat ik niet weet hoe het komende half jaar eruit gaat zien. Natuurlijk heb ik me wel zo goed als mogelijk voorbereid, maar toch is dat leventje in Nederland een stuk 'veiliger'. Lekker dagen slijten bij de studentenvakbond, een of twee keer in de week naar karate en om het weekend naar Limburg. Een half jaar is toch wel lang. Het kriebelt...

Tot mails, aan de andere kant van de wereld!

Nathalie.
*************
One day I'll fly away...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Baarlo

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 83118

Voorgaande reizen:

01 Januari 2000 - 30 November -0001

...and dance like no-one is watching...

Landen bezocht: