Vandaag: onder nul - morgen: boven de dertig - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nathalie - WaarBenJij.nu Vandaag: onder nul - morgen: boven de dertig - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nathalie - WaarBenJij.nu

Vandaag: onder nul - morgen: boven de dertig

Door: Nathalie Bock

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

03 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Amsterdam, Netherlands - ijs, ijskoud, -3 graden

**** English version below ****

Goede avond!

Ik ben net nog even de straat op geweest en kan bevestigen wat iedereen vandaag roept: het is ijs en ijskoud. Tijd om te vertrekken!! Thailand is de bestemming deze keer, maar deze keer niet zo heel lang: 'slechts' drie weken genieten van zon en zee, boven en onder water (uiteraard!!).

Er zijn drie redenen waarom ik er deze keer extra zin in heb:
1- vakantie, duiken, zon, palmbomen, gebakken bananen en een goed boek - to state the obvious.
2- ik heb een zeer drukke 2,5 jaar achter de rug, waarbij het door werk en studie niet gelukt is om tijd te vinden om op vakantie te gaan.
3- and not the least: ik ga niet in mijn eentje!! Voor het eerst ga ik samen met mijn vriend!

Tassen zijn ingepakt en de vlucht is ingechecked. Tot hoors, tot lees,

Nathalie.

*************
...and dance like no-one is watching...

Good evening!

I just went outside and can confirm what everybody is complaining about today: it's freezing! Time to leave this place!! I'm about to take a short holiday in Thailand and to enjoy sun and ocean, above and below the surface (of course!!).

There are three main reasons why'll extra enjoy it this time:
1- it's a holiday! Diving, sun, palmtrees, baked bananas and a good book - to state the obvious.
2- A very busy 2,5 years, with projects at work and a masters study have prevented me from taking a holiday.
3- It will be the first time I won't go on my own!! This is my first holiday together with my boyfriend!

Bags are packed! Ready to go!

Take care,

Nathalie

*************
...and dance like no-one is watching...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 83573

Voorgaande reizen:

01 Januari 2000 - 30 November -0001

...and dance like no-one is watching...

Landen bezocht: