Het is zo koud hier.... - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Nathalie - WaarBenJij.nu Het is zo koud hier.... - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Nathalie - WaarBenJij.nu

Het is zo koud hier....

Door: Nathalie Bock

25 Maart 2003 | Cyprus, Nicosia

25 maart 2003 - Lefkosia, Cyprus

Kalispera,

Ik schijn een beetje pech te hebben. Drie weken geleden was het meer dan 25 graden. Nu typ ik een beetje moeilijk want mijn vingers voelen stijf van de kouw. En het regent nu ook nog... 's nachts hebben we de kachel branden en overdag draag ik bijna alles wat ik bij me heb.
Verwacht me dus niet terug met een mooi bruin kleurtje. Verwacht ook niet al te veel foto's want die heb ik ook nog niet gemaakt. De weinige dingen die interessant zijn om te fotograferen, mogen niet gefotografeerd worden...

Zowel gisteren als vandaag ben ik naar de Turkisch bezette gebieden geweest. Men is er niet rijk en spreekt amper Engels, maar ik vond het minder deprimerend dan het de Griekse oude binnenstad.

Morgen pak ik mijn boeltje weer in en ga naar Lemasos. Ik wilde graag de bergen in, maar momenteel sneeuwt het daar. En aangezien mijn winterjas lekker thuis hangt...