VLOEDGOLVEN IN ZO-AZIE - GEEN IMPACT IN VIETNAM - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Nathalie - WaarBenJij.nu VLOEDGOLVEN IN ZO-AZIE - GEEN IMPACT IN VIETNAM - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Nathalie - WaarBenJij.nu

VLOEDGOLVEN IN ZO-AZIE - GEEN IMPACT IN VIETNAM

Door: Nathalie Bock

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

26 December 2004 | Vietnam, Hoi An

Beste allemaal.

Op dit moment zit ik in Hoi An in Vietnam. Ik heb hier niks gemerkt van de aardbeving of van de vloedgolven. Behalve geschokt door het nieuws gaat het dus prima met mij. Ik was van plan over een week of 4 naar Phuket of Kho Phi Phi te gaan. Dat gaat dus waarschijnlijk niet door. Verder zal ik de komende dagen opletten wanneer ik op het strand ben. Naschokken zouden meer vloedgolven kunnen veroorzaken.

E-mail is traag hier in Hoi An. Ik hoop dat ik dit bericht verzonden krijg... Een langer bericht krijg je dus waarschijnlijk pas over een
week of over twee.

Liefs, Nathalie.

*************
...and dance like no-one is watching...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hoi An

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 447
Totaal aantal bezoekers 83117

Voorgaande reizen:

01 Januari 2000 - 30 November -0001

...and dance like no-one is watching...

Landen bezocht: