Jetlag - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Nathalie - WaarBenJij.nu Jetlag - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Nathalie - WaarBenJij.nu

Jetlag

Door: Nathalie Bock

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

09 Maart 2000 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Christchurch, New Zealand - onbewolkt, 18 graden

Kia Ora!

Ik wil je heel graag vertellen hoe het hier is, maar ik heb nog steeds last van een jetlag. Ik ga lekker slapen (en jullie hard werken!!) En ik beloof je dat ik morgen een lange mail ga sturen.

Tot morgen!

Nathalie.
*************
One day I flew away...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 83081

Voorgaande reizen:

01 Januari 2000 - 30 November -0001

...and dance like no-one is watching...

Landen bezocht: