Catch you later, Australia! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Nathalie - WaarBenJij.nu Catch you later, Australia! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Nathalie - WaarBenJij.nu

Catch you later, Australia!

Door: Nathalie Bock

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

30 Augustus 2005 | Australië, Noosa Heads

Noosa, Australia - af en toe een bui, 24 graden

G'day Mate!

Als ik in mijn agenda kijk, dan zie ik dat ik al weer drie maanden in Australia ben. Ik weet dat mijn agenda niet liegt, maar mijn gevoel zegt dat ik drie weken geleden nog in New Zealand zat. Australia was in vele opzichten mooi en dan heb ik het met name over het centrum en over het Grote Barrière rif. De dieptepunten ga ik niet herhalen. Ik heb een goede tijd hier gehad en interessante dingen gezien, maar ik ga Australia niet missen zoals ik New Zealand (alweer) mis.

Ik zit nog steeds in Noosa. Ik wilde zo graag nog één duik in het rif maken. Het weer is erg lekker geweest de afgelopen dagen, maar de wind was te sterk en hierdoor kon de boot niet uitvaren. Nu na ruim een week weet ik dat ze hier niet goed zijn in het voorspellen van het weer. Ondanks dat ik elke dag hoorde: "Morgen verandert de wind, overmorgen gaan we duiken." heb ik het rif helaas niet meer gezien. Volgende keer beter...

Ik heb me wel vermaakt hier: lekker op het strand gelegen, een boek gelezen en koala's en dolfijnen gespot in het national park. Ik ben een dagje naar de dierentuin van Steve Irving - the Crocodile Hunter - geweest en heb foto's gemaakt van de beestjes die nog ontbraken in mijn collectie.

Vandaag heb ik voor de laatste keer mijn was gedaan en mijn tas gepakt. Ik heb een pakketje op weg naar huis gestuurd en dit is de laatste e-mail die je krijgt uit Australia. Morgen neem ik de bus naar Brisbane en vanaf donderdag moet ik me zien te redden in het Kantonees.

Catch you later, Australia!

Nathalie.
ps. vlucht Moskou - Amsterdam: KL904 30okt2005 V:16.05uur A:17.45uur

*************
...and dance like no-one is watching...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Noosa Heads

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 83527

Voorgaande reizen:

01 Januari 2000 - 30 November -0001

...and dance like no-one is watching...

Landen bezocht: