Florida is geweldig - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nathalie - WaarBenJij.nu Florida is geweldig - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nathalie - WaarBenJij.nu

Florida is geweldig

Door: Nathalie Bock

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

18 Mei 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Bradenton, Florida - tropische stortbui, 27 graden

Hi there!

Florida is geweldig. Ik ben helemaal verkocht. Het is net alsof ik weer in Noord Australia ben: tropisch warm, palmbomen, vriendelijke mensen, grote insecten, mooie zonsondergangen & ongelofelijk, geweldig duiken.

In totaal ben ik meer dan 10 uur onder water geweest. Ik heb mooie
foto's en korte filmpjes kunnen maken. Twee keer ben ik een haai
tegengekomen. De eerste keer ben ik hard weggezwommen; de tweede keer
deed de haai dat. Er zwom een groep van 30 roggen voorbij van zeker
twee meter doorsnee. Ze vlogen door het water, als albatrossen door
de lucht. En ook een groep giga Barracudas - de snelste roofvissen
die er zijn - hebben veel indruk op me gemaakt. En dan natuurlijk het
overvloed aan koraal, de blauwe visjes, papagaai vissen, trompet
vissen, groene alen, kreeften, doctors vissen, engel vissen, gele
vissen, blauwstaartvissen, etc, etc, etc...

Tussen het duiken door hebben we tijd gemaakt om aligators te
bekijken in de Everglades National Park en toeristen in Key West -
het meest zuidelijkste punt van de USA.

Het zit er al weer bijna op... Nog maar twee dagen en dan vlieg ik
weer naar huis. Morgenvroeg gaan we voor de laatste keer duiken. Deze
keer met zeekoeien (Manatees) in een rivier. Ik ga het missen hier,
maar ik kan niet wachten om je de foto's te laten zien.

Tot gauw!

Nathalie.

*************
...and dive like no-one is watching...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 83140

Voorgaande reizen:

01 Januari 2000 - 30 November -0001

...and dance like no-one is watching...

Landen bezocht: