Weg met de auto – dag 1 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nathalie - WaarBenJij.nu Weg met de auto – dag 1 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nathalie - WaarBenJij.nu

Weg met de auto – dag 1

Door: Angelique Bock

29 December 2006 | Spanje, Madrid

GESCHREVEN DOOR ANGELIQUE BOCK

08.30 zijn Nathalie en ik opgestaan.
Nathalie is naar de badkamer gegaan en ik heb weer water gekookt voor de koffie.
Daarna met z’n tweeën gegeten en de tafel weer snel afgeruimd.
Want om 09.30 hadden we een auto gehuurd.
Dit hadden we zo afgesproken.
Toen zijn we naar Agüimes gereden.
Dit was een Arabisch plaatsje waar we naar informatie zochten.

Er was daar een put met muziek, net of het uit het kerkje kwam.
Een stukje terug was een huisje met daarin informatie over vroeger.
Hoe het er toen uitzag. Ook even naar een plattegrond gevraagd.
Daar moesten de grotten op staan.
De GC-100 naar de grotten van Baranco de Guayadeque.
De weg was wel even zoeken. Het was ook zo’n klein weggetje, die we gelukkig wel gevonden hadden.
Er lag ook een informatie centrum bij. Er was wel entree: 5 euro.
Dit hadden we dus niet gedaan.
Wel naar de grotten gereden.
Even rond gekeken en toen de auto weer in. Verder gereden naar Guayaeque. Hier de auto geparkeerd en naar boven gelopen.
Toen we boven waren was er ook een restaurantje. Daar wat gedronken.
En toen weer een stukje terug, de auto weer ingestapt en naar Santa Lucia gereden.
Daar zijn we door gereden en toen naar San Bartolomé de Tirajana. Daar zijn we ook nog door gereden.
Toen door naar Ayacata en van Ayacata naar Tejeda en van Tejeda naar Cruz de Tejeda. Toen naar de GC 150 Pozo de las Nieves, naar Pico de las Nieves, naar de GC 130 tot bij Telde. We wilde naar de GC 10, maar die konden Nathalie en ik niet vinden. Toen via de GC 100 naar Agüimes. Bij Agüimes doorgereden en gegeten bij de grotten.
18.00 bij Tagaror, daarna naar Playa del Inglès.
19.30 bij Agaete Parque. Nu nog even douchen en nog winkelen.
En wandelen.
21.00 terug naar ons appartement.