Niet het hotel uit - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Nathalie - WaarBenJij.nu Niet het hotel uit - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Nathalie - WaarBenJij.nu

Niet het hotel uit

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

04 April 2013 | Peru, Cuzco

Cusco (3326 m), Peru - In bed, 23 graden

Buenos dias!

Omdat ik, voor de tweede keer deze week, lichte verhoging heb, mag ik van Eke vandaag het hotel niet uit. De verkoudheid heeft zich verplaatst van mijn neus en holtes naar mijn longen. Ik ga weer even boven de vicks hangen en daarna weer slapen. Morgen begint voor ons de Inca Trail...

Ugh, ugh,

Hasta la proxima!

Nathalie.

*************
...and dance like no-one is watching...

  • 04 April 2013 - 17:29

    Jo Bock:

    beterschap toegewenst

  • 04 April 2013 - 18:24

    Francine:

    Nathalie, ik hoop dat je morgen toch met de track kunt starten. Misschien helpt een extra paracitamolletje. Groetjes en beterschap

  • 04 April 2013 - 19:19

    Jack:

    Beterschap! De Incatrail is echt een aanrader. Zou zonde die niet te kunnen doen

  • 04 April 2013 - 20:32

    Paula Kneijber:

    Beterschap!!!

  • 05 April 2013 - 08:30

    Greet:

    Als vijfde in de rij, ook ik wens je beterschap. Na zoveel goede wensen moet het goed komen!

  • 07 April 2013 - 20:23

    Liliane:

    Natuurlijk doe je de trail je gaat niet zover weg en ziet dan niet het belangrijkste zorg goed voor jezelf en spreek je nog

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cuzco

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 83592

Voorgaande reizen:

01 Januari 2000 - 30 November -0001

...and dance like no-one is watching...

Landen bezocht: